tiistai 11. helmikuuta 2014

Muodonmuutos part 1

Näyttää siltä että kevät ja rapakelit alkaa tänä vuonna jo helmikuussa, joten päätin eilen koiraa pestessä että joko ilmoitan sen tänään johkin näyttelyyn TAI siltä lähtee turkki! Olin koko ajan pyöritellyt päässä ajatusta että veisin Dinan kehään vielä kerran ennen kesää/pentuja ja sen takia säästellyt turkkia. Mutta nyt oli päätösten aika. Kesällä lyhentäisin turkkia kuitenkin ja kevät on tarkoitus treenata ja kisata ahkerasti agia, joten mitä vähemmän turkkia sitä helpompi. :)

Avasin siis näyttelykalenterin. Seuraavat järkevät näyttelyt ois vasta huhtikuussa -> en rupee säästelemään tukkaa sinne asti. Eli päätin että se lähtee nyt! :D

Piti siis päättää malli.. Dina oli niin pitkässä karvassa (saksittu edellisen kerran ennen joulua) että en voinut vastustaa kiusausta tehdä sille conttaria ennenkuin vetäisen karvaa rungosta lyhyemmäksi. :D 

Vähän tiukkaa teki upottaa trimmikone takajalkojen pitkiin karvoihin, mutta fiilis parani sitä myötä mitä karvaa lähti! :P Jalkapalleroitten trimmaaminen oli tosi hauskaa, kaikkein vaikeinta oli saada perspallerot oikealle kohallee. Mutta pienentelin niitä pikkuhiljaa kunnes ne tuntui sopivilta.

Oon lopputulokseen suht tyytyväinen. :) Tulihan siitä nyt aika naurettavan näkönen, mutta oikeestaan sopii mun mielestä Dinalle yllättävänkin hyvin! 
Mä en kestä miten söpö se on kun se kävelee lenkillä edeltä jalkojen pallot pomppien pikku tikkukoivillaan :3 Ohikulkijat varmaan ihmettelee kun kuljen lenkillä kikattaen pampulakoiran perässä.. :>

Takajalat vaiheessa..
Etujalat vaiheessa..
Palleroitten sijoittamista (oli kaikkein vaikein osuus)
Ja valmis!

Aika paljon sitä lähti kun vertaa trimmeriin, näin paljon vähemmän pestävää ja kuivattavaa :D
Kuvat taattua kännykkälaatua..


 Saa nähdä millon tulee part 2 ja miltä se näyttää! :D Mä en kyllä oo varma ratkasko tääkään ihan mun "tekis mieli vielä mennä yhteen näyttelyyn"-ongelmaa, koska nyt mun mielestä ois kiva viedä Dina näytille kerran tossa conttarissa… ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti